Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact

Reserveringen en Betalingen

Hoe betaal ik mijn reservering?

Nadat je jouw vakantie bij Vakantiepark Lemmer hebt geboekt, ontvangt je een reserveringsbevestiging. Deze bevat de totale prijs van de reservering en de exacte betalingsvoorwaarden.

Je kunt de betaling regelen via de betaallink op de reserveringsbevestiging of het bedrag overmaken naar: NL30 ABNA 0123 6177 90 t.n.v. VOF de Eik/Vakantiepark Lemmer. BIC: ABNANL2A

Ik heb een kampeerplaats op de camping geboekt, maar ik wil graag annuleren. Kan dat?

Wij hebben geen annuleringsfonds. Bij een annulering worden de Recronvoorwaarden gehanteerd. De daarvan geldende percentages worden dan in rekening gebracht. Hoe korter voor aankomst de vakantie geannuleerd wordt, hoe hoger het percentage wordt.

Kan ik al boeken voor 2025?

Jazeker! De beschikbaarheid van 2025 staat nu online. Boek gemakkelijk je plaats via onze website of stuur ons een e-mail als wij je ergens mee kunnen helpen. 

Accepteren jullie kortingskaarten?

Wij accepteren 2 kortingskaarten. Dit zijn de kaarten van de ANWB-campingcard en ADAC-campingcard. Deze kaarten zijn alleen geldig in het laagseizoen.

Aankomst en vertrek

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden van de kampeerplaatsen?

Je kunt vanaf 14:00 uur op de plek. Je dient vóór 11.00 uur van de plaats te vertrekken.

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden van de accommodaties?

Inchecken: je kan vanaf 15:00 uur inchecken. De receptie is in het seizoen tot 18:00 uur geopend en in het naseizoen tot 17:00 uur. Kom je later dan 17:00 of 18:00 uur, neem dan even contact op met de receptie.

Ik arriveer na de openingstijden van de receptie, wat kan ik doen?

Dit is geen probleem, neem contact op met de receptie en dan zorgen wij ervoor dat het in orde komt. 

Kan ik ook later uitchecken?

Dit is eventueel mogelijk, je kunt hiervoor op de dag van vertrek informeren bij de receptie.

Wat zijn de wisseldagen van de accommodaties?

De wisseldagen voor accommodaties zijn op maandag en vrijdag. Je kunt daarbij boeken per week, weekend of midweek. Let op: tijdens de zomervakantie is het alleen mogelijk om te reserveren van vrijdag tot vrijdag.

Camping

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden van de kampeerplaatsen?

Je kunt vanaf 14:00 uur op de plek. Je dient vóór 11.00 uur van de plaats te vertrekken.

Ik kom kamperen en ik heb een comfortplaats geboekt, wat houdt dat in?

Een comfortplaats wil zeggen dat de kampeerplaats voorzien is van een eigen watertappunt, afvoer en stroom. Deze plaatsen zijn autovrij en zijn groter dan de standaardplaatsen.

Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen op de camping nog vrij zijn?

Je kunt de beschikbaarheid bekijken via de online boekingsstraat. Ga hiervoor naar de boekingspagina. Vervolgens filter je op verblijfssoort, verblijfsdatum en het aantal personen. Vervolgens volg je de verdere stappen en klikt je op 'boeken'. Bij 'voorkeursboeking' geef je JA aan en je krijgt op de plattegrond te zien welke objecten nog beschikbaar zijn. Lukt het niet om de beschikbaarheid online op te vragen? Neem dan gerust telefonisch contact op met onze receptie.

Mag ik huisdieren meenemen?

Ook uw huisdieren zijn welkom bij ons op de camping! Er zijn ook 2 ingangen richting het strand die een hondenstrand aanbiedt. 

Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?

Ja, dagbezoek is uiteraard welkom, graag dit wel even melden bij de receptie. Er worden geen extra kosten gerekend voor dagbezoek. Mocht je een logee krijgen, dan brengen we hier wel kosten voor in rekening.

Zijn partytenten toegestaan op de camping?

Partytenten zijn alleen toegestaan indien:

  • Je de partytent gebruikt in plaats van een luifel of voortent.
  • Deze maximaal 3 bij 3 meter groot is.
  • Je buren hier geen hinder van ondervinden.

Partytenten zijn dus niet toegestaan naast uw kampeermiddel.

Mag er gebarbecued worden?

Ja, barbecueën is toegestaan. Open vuren zijn echter wel verboden. Als je wilt barbecueën dien je deze zelf mee te nemen of ergens te huren, bij ons is het niet mogelijk dit te huren.

Hoeveel ampère elektra hebben de kampeerplaatsen op de camping?

Alle plaatsen beschikken over 6 ampère stroom. U kunt dit eventueel ophogen naar maximaal 16 ampère.

Mag de auto op de kampeerplaats staan?

Onze comfortplaatsen zijn geheel autovrij, auto’s dien je dan ook te parkeren op de daarvoor bestemde parkeerplaatsen.

Accommodaties

Wat zijn de aankomst- en vertrektijden van de accommodaties?

Inchecken: je kan vanaf 15:00 uur inchecken. De receptie is in het seizoen tot 18:00 uur geopend en in het naseizoen tot 17:00 uur. Kom je later dan 17:00 of 18:00 uur, neem dan even contact op met de receptie.

Wat zijn de wisseldagen van de accommodaties?

De wisseldagen voor accommodaties zijn op maandag en vrijdag. Je kunt daarbij boeken per week, weekend of midweek. Let op: tijdens de zomervakantie is het alleen mogelijk om te reserveren van vrijdag tot vrijdag.

Kan ik zien welke accommodatie nog beschikbaar is?

Via het online zoek en boek systeem kun je rechtsonder aan de pagina "boeken op plattegrond" aanklikken, hier worden dan alle vrije accommodaties getoond van het type wat je hebt geselecteerd.

Dienen wij een borg te betalen bij het huren van en accommodatie?

Je hoeft geen borg te betalen, wel dien je een borgovereenkomst in te vullen t.w.v. € 100,- eigen risico. Dit wordt alleen gebruikt bij extra schoonmaak of schade. Bij vertrek zonder schade of extra schoonmaak wordt de machtiging vernietigd.

Zijn honden toegestaan in de accommodaties?

Ja, er is een 4-persoons en een 5-persoons accommodatie waar honden zijn toegestaan. De tuin van de accommodatie heeft geen afrastering.

Faciliteiten

Ik zou tijdens mijn verblijf op de camping graag willen wassen, is dat mogelijk?

Dat is mogelijk! De wasserette bevindt zich in het sanitair gebouw. Onze wasmachines werken met een online betaalsysteem. Download hiervoor de app “Airwallet”.

  1. In deze app maak je een account aan.
  2. Vervolgens krijg je een code via de sms waarmee je je account kan activeren.
  3. Zodra je account gemaakt is, kun je tegoed toevoegen aan je account.
  4. Vervolgens zet je de bluetooth aan en ga je naar de wasserette.
  5. Zodra je in de ruimte staan, zie je de 2e machines in de app staan. Zet je de machine op het juiste programma en doe de betaling vervolgens via de app.
  6. Zeep wordt automatisch toegevoegd door de wasmachine.

Kom je er niet uit? Vraag dan gerust onze hulp bij de receptie.

Moet ik broodjes van te voren bestellen?

Broodjesservice hebben wij alleen in het hoogseizoen en kunnen besteld worden bij de receptie.

Is er internet op het park?

Er is internet over het hele park, bij het inchecken van uw verblijf word hier meer over verteld.